szpem

spam - hánglisül szpem közösségépítő portál Köszönjük Yarii és Marii! Ha nem vágod a sztorit, javaslom kezd az elején.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

az első ember aki kétszer szólalt meg

2008.03.25. 23:52 - Gaiaman

1.
Basszus! En - igy 2008 kornyeken - mar annyira kepzett komputer felhasznalo vagyok, hogy a yaari stringet tartalmazo leveleket kozvetlenul a kukaba iranyitottam, ezert egeszen eddig a pillanatig nem olvastam ezekete a vegtelenul szellemes hozzaszolasokat. Szerencsere elobb szolt anyukam, hogy mizu, es meg sikerult kigubiznom a leveleket.

Andrea XXXnak uzenem: igen.

XXX Gabornak pedig, hogy az o levelen nevettem a legjobbat, valamint kivalo otletnek tartom, es megprobalom majd megszervezni a talalkozot mihelyst egy kicsit magyarorszagon tartozkodom. Ez kb egy honap mulva mulva lesz, remelem addig nem maradok le semmirol. Eljen az internet kozossegepito ereje!

Viszhall,
jobbunko


2.
Miutan elkuldtem az elozo e-mailt, rengeteg visszajelzest kaptam kezbesithetetlen levelekrol es megszunt e-mail cimekrol. Ez biztosan sokakat tart vissza a valaszolastol. Nos, ENNEK VEGE! Kiszedtem a cimlistabol az osszes hibas cimet. Csak tessek, csak tessek!

viszhall,
jobbunko

A bejegyzés trackback címe:

https://szpem.blog.hu/api/trackback/id/tr35396809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása